12 november

Idag har vi haft familjedag. vi vaknade tidigt för vi hade bjudit över svärmor på kaffe på förmiddagen och sen fick vi hjälp att fixa lite saker här hemma. 
Sen när dom gått så åkte vi till min svärfar och hans familj och hängde där en stund. riktigt mysigt! 
Köpte med oss mat på vägen hem. för mig blev det pasta och för sambon en pizza, så gott! Vi försöker att tänka på vad vi äter men idag bara kände vi för att unna oss något gott, det får man faktiskt göra ibland! 
Nu är vi hemma och jag ska kolla igenom förråden här hemma för att se vad vi behöver köpa imorgon på Ullared. ska försöka vara ekonomisk men får väl se hur väl man lyckas med det haha! 
Ha en fin lördagskväll! ❤❤
 
Ska bland annat försöka hitta nya bakböcker har jag tänkt. har dessa två och skulle vilja ha fler med lite ny inspiration!
 


Kommentarer
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så mysigt



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0