School is out!

Good morning bloggen!
Torsdag idag och jag är glad!
Hade precis mitt avslutande samtal för denna kursen och jag har lyckats klara den, så nöjd!!! 10 veckors slit är äntligen över haha <333 Nu är jag ledig från skolan ända fram till måndag då nästa kurs börjar och då blir det etik. 
Så vad ska man hitta på idag då? Är typ inte van vid att varken ha skola eller jobb att förbereda inför, är så van vid att alltid ha nåt att göra. Igår var vi superduktiga och både handlade, städade och fixade med matlåda så har inget sånt heller att fixa haha.
Jaja får väl se vad det blir, ska ta och hoppa in i duschen nu och fixa iordning mina naglar sen. 
Vi hörs senare under dagen!
Kram, J
 
Myskväll med tidning+choklad för några veckor sedan!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0