Perfect

 
Alltså hörni, det här med att få ihop hela livspusslet... det är nånting jag har funderat över en del för jag har just nu många bollar i luften. Egentligen så har jag väl alltid det, jag är lite sådan som person att jag måste ha mycket att göra. Är mitt liv för lugnt så blir jag galet rastlös.
Men hur lyckas man få ihop alla bitar utan att känna sig otillräcklig på något plan? Ibland kan jag känna att jag har balans i jobb och plugg men lyckas inte riktigt vara en så bra familjemedlem som jag skulle vilja och höra av mig till min familj tillräckligt ofta osv. Det handlar väl antagligen bara om att sänka ribban och inte ha så jäkla höga krav på sig själv. Inse att man inte måste vara perfekt hela tiden. 
Känner ni igen er i detta? Vad har ni för lösningar?<3 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0