7/4

God förmiddag på er!
Så kan man väl säga trots att klockan nästan är ett på dagen??Haha!
Idag är min ledighet slut, nu blir det jobb två nätter på raken. Vilket ska bli skönt faktiskt för är sjukt rastlös nu! Jag gick av jobbet i tisdags morse och har i princip suttit med näsan i skolböcker sedan dess så man blir ju helt knäpp i skallen till slut. Men det är ju tyvärr så det blir när man ska jobba och plugga samtidigt. Jag behöver komma ut och få rasta mig själv lite haha iallafall!
Annars så är läget bra, hur är det med er? Tell me! 
Igår blev det inte mycket gjort, tvättade lite och lagade mat och sånt där som tillhör vardagen. Idag sov jag ut till typ tio och sen har jag bara ätit frukost och pluggat.Ska snart hoppa in i duschen en sväng också och sen i eftermiddag ska jag vila en stund. 
Hoppas ni får en fin dag!
Kramisar <3 <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0