10 april

Godkväll!
Har krupit upp i sängen med datorn och en mysig filt just nu. Är rätt så trött kan man säga. Har fått lite grann gjort idag, tvättat och varit på Ica Maxi. Storhandlat lite grann. Sen när jag kom hem fixade jag lite snabbmiddag, brukar inte bli så glamoröst när jag är själv hemma direkt. Idag blev det pasta med majs, morötter och sallad haha!
Sambon jobbar kväll denna veckan så är själv hemma en del kvällar nu. Jag är ledig fram till onsdag, sen jobbar jag onsdag och torsdag natt innan det blir lite påskledigt.Ska bli mysigt faktiskt, ska träffa våra familjer i helgen!
Nu ska jag försöka ta tag i pluggget innan jag däckar totalt av trötthet <3
Kramisar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0