After the weekend

Måndag och jag är snart igen min jobbhelg. Har bara en natt kvar och sedan är jag ledig till nästa måndag,lyx!Men oj så skönt det ska bli för har massor att fixa med. Skolarbete och saker som behöver fixas här hemma. Sen ska det firas ett födelsedagsbarn, vi ska iväg på äventyr på lördag, jag har skoldag på torsdag samt att vi ska inhandla ytterligare födelsedagspresent till två andra födelsedagsbarn.Puh men det ska nog hinna fixas!
Annars har helgen gått sjukt fort, har mest jobbat,ätit och sovit dock haha! Då blir det väl så antar jag. Har ni haft en bra helg?
Nu ska jag fortsätta jobba på med skolarbetet här och sen ska jag kila iväg till jobbet om en stund.
Ha det fint! 
Kram J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0