Torsdag

Hej!
Blev lite ändrade planer, skrev ju sist att jag skulle jobba onsdag och torsdag men hade blivit nån miss i kommunikationen så mitt schema är att jag ska jobba tisdag och onsdag. Som tur är så fick jag ju veta det iallafall, hade varit pinsamt att inte dyka upp på jobbet på tisdagen haha! 
Men jag är glad för det betyder att nu är jag ledig ända fram till söndag!Mitt påsklov har börjat! :D 
Det är inte mycket inplanerat denna helgen, ska mest bara flänga runt bland våra familjer men det ska bli roligt ändå! <3 sen måste jag få en del plugg gjort och sen blir det nog mest bara ta det lugnt antagligen. Plocka och fixa lite hemma kanske, finns ju alltid något att ta tag i haha <3 
Jag älskar verkligen att plocka och fixa i mitt hem och man blir ju verkligen aldrig färdig men det är bara kul. Jag gillar inredning och sånt där. Tycker ni sånt är roligt?
Ha en fin torsdag så hörs vi!
Kramis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0