6/4 2017

God förmiddag!
Det var länge sen det kom nåt ifrån mig så kände att det var dags igen!
Sitter i köket och pluggar lite just nu har tagit tag i att läsa upp till undersköterska iallafall. Trivs bra med det just nu men dock är väl tanken att jag ska börja plugga framöver på högskolan igen till vad vet jag dock inte.
Sambon jobbar just nu så jag njuter av friden här hemma haha!Skämt åsido, tycker dock det är ganska skönt med lite egentid ibland. Särskilt nu när jag pluggar så behövs det faktiskt. 
Hur är livet annars då? Jo tack det flyter på tycker jag. Jobbar 15 nätter på 5 veckor och har fått ihop en bra balans i livet ändå med jobb, plugg, familj och allt annat. Känner mig riktigt glad på livet just nu!
Tell me hur är ert liv just nu? Hur får ni ihop livspusslet? För det är fasen inte lätt alla gånger!
Kramisar!
J
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0