And it was all yellow

Första skoldagen idag då.Väldigt kort dag blev det,var hemma vid halv elva redan.Imorgon börjar allvaret för då börjar schemat.Men känns rätt okej!
Har annars hängt med lillasyster som varit otroligt kelig idag,haft en äcklig huvudvärk,fixat med bankpapper och lite annat smått och gott.Har haft en busy dag som ni kanske förstår!
Nu sitter jag och kollar på Dallas.Är rätt trött faktiskt och mår lite halvkasst.Känns som att jag håller på att bli sjuk,hoppas att jag inte blir det iallafall!Inte så kul att missa de första dagarna i skolan och så har jag ju roliga planer i helgen och sedan ska man till Stockholm nästa vecka ju.Har inte tid att bli sjuk helt enkelt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0