Now everything after you is like having wine after whisky

Idag blev det veckans första träningspass,en löptur i skogen.Kommer nog kännas i kroppen men det är det helt klart värt.Börjar nog bli lite av ett träningsfreak igen...
Annars så hämtade jag lillsyrran på dagis idag också.Mysigt när man möts av ett glädjetjut och en jättekram!
Vi har även börjat planera flytten lite smått.I helgen ska det inhandlas flyttkartonger och sedan ska det börja rensas.Jag som har liite,liite problem med att slänga saker ser ju såklart fram emot detta.NOT.Jag fattar liksom inte grejen med att slänga saker,jag är liksom den personen som alltid tycker att det kan vara "bra att ha någon gång".Blir nästan lite irriterad på mig själv ibland haha...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0