This is the part of me that you will never take from me

 
Spenderade gårdagen med att hjälpa till att städa i vårt förråd inför flytten,jobbigt men värt eftersom man hittade massa gamla saker som man glömt bort att man hade typ.
Sedan fast jag borde ha varit rätt trött så kunde man ju givetvis inte sova.Så sysselsatte mig med att läsa en bok och trodde att jag skulle kunna somna till slut.Det sluter med att jag släcker lampan för att sova kl 6 på morgonen!
Idag har jag spelat spel (och förlorat typ varje gång:(((() och så har jag kollat på OS. Har dessutom inhandlat nya löparskor så jag slipper springa i mina gympadojor som jag får ont i knäna av.Så nu kan jag löpträna för fullt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0