Honest to god I will break your heart

Hej på er!
Torsdagskväll och det är skönt kan man ju säga.Är jättetrött fast det var kort skoldag idag.Hade resurseftermiddag så slutade vid 10.45 redan.Sedan hade jag utvecklingssamtal vid 16.00 som gick jättebra!
Annars har jag gjort ingenting i princip idag.Har hämtat ljus i skolan som ska säljas på torget på lördag morgon.Jag ska vara där klockan sju,PÅ MORGONEN!!Vet fortfarande inte hur jag ska lyckas med det, men det märker vi väl...
Håller just nu på att testa min nya termos som jag köpte igår.Ska kanske ha med mig te till torget på lördag och prövar hur varmt det håller sig.Spännande...
Nu ska jag titta på senaste avsnittet av Greys Anatomy iallafall.Ha det bra!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0