Jag ger mitt allt,mitt bästa för dig

Hej på er!
Hade tänkt skriva lite imorse men det blev nåt fel då och sen glömde jag bort det.Har iallafall haft en bra dag,var ensam hemma några timmar men helt okej faktiskt.Jag tycker inte om att vara ensam hemma egentligen för jag får verkligen inget gjort då.Jag fastnar alltid framför teven och äter massa onyttigt,vilket inte är så bra.
Annars så har jag träffat en fin vän och gått på bio ikväll,det fick bli Breaking dawn så klart!Vi två har sett alla filmer tillsammans så lite av en tradition.Sedan när jag kom har jag och mamma följt vår lördagsrutin,först Så mycket bättre och sedan Downton Abbey!
Och nu när ni vet precis vad jag har gjort idag så ska jag snart gå och lägga mig!Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0