I focus on the pain,the only thing that´s real

Sitter mest och räknar ner tiden nu haha!Sista kvällen i vår lägenhet nu för imorgon bär det av....tvärs över gården!Nee men känns lite vemodigt,har så mycket minnen härifrån, både bra och dåliga.
Imorgon har jag dessutom lite ledigt ifrån skolan så börjar inte förrän 12.25 och slutar 13.50,asnice ju!Är bra att jag kommer hinna hjälpa till med flytten för är ju sånt kontrollfreak när det gäller mina grejer av nån anledning....Så imorgon blir det bära kartonger och grejer hela dagen.
Idag har jag packat det sista,pluggat lite och mest slappat eftersom jag haft sjukt ont i magen.Börjar fundera på om jag är allergisk mot nötter eller nåt för har fått det varje gång jag ätit det på sistone..
Skulle egentligen ha övningskört idag med men hanns inte med tyvärr.Nu ska jag mysa vidare här hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0