Somewhere with you

Har inte kunnat blogga på några dagar eftersom vi inte haft internet och har varit alldeles för trött för att orka bry mig typ.Flyttade ju i onsdags så har väl hunnit komma iordning ganska bra nu!
Är inte helt färdig med mitt rum men tror det kommer bli jättefint när det är klart!Har varit på Ikea ett antal vändor den här helgen och fått med mig lite nytt så blir nog bra.
Har även pluggat en del (=alldeles för lite,inte bra alls!) och övningskört ikväll.Vi körde faktiskt på ett litet industriområde så jag fick möta lite trafik och växla upp och så.Gick jättebra faktiskt förutom att jag har lite problem med starten,men det ska nog lösa sig med!
Nu ska jag plugga vidare här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0