Drive by

Har fortfarande internet kvar här hemma, vilket jag är ganska glad över.Men kommer bli så att vi inte har något i vår nya lägenhet istället när vi flyttat dit.Inte kul men får väl vara glad så länge man har internet haha!
Idag är det fredag iallafall och hur skönt är inte det!Har haft en galen vecka känns det som,inte överdrivet mycket läxor men orkar inte med lektioner just nu.Igår hade jag en aslång dag så är ganska seg idag.Först skola till 16.15 och sen vid 16.45 började handledarkursen som jag och mamma var på.Den var faktiskt ganska rolig,trodde det skulle vara jättesegt men helt okej som sagt!Dock drog det ut på tiden så var väl hemma vid typ 21.45.Och ironiskt nog så väntade ett brev från Transportstyrelsen med mitt körkortstillstånd!!Så nu väntar vi bara på handledartillståndet och sen är det bara tuta och köra!:DDD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0