I am everything I am because you loved me

Jag har precis sett klart ett avsnitt av en serie och ska snart gå och borsta tänderna.Sedan har jag en engelskabok som väntar innan jag kan gå och lägga mig,gud vad kul.Not.
Annars så ser jag fram emot denna veckan,förutom att jag har åkt på en förkylning.Men det blir hämtning av lillasyster på dagis,handledarkurs på körskolan och jag har redan gjort ganska många läxor så kommer inte ha alls mycket att göra.Känns rätt awesome!
Har fortfarande rätt mycket som snurrar i mitt huvud så kan nog vara bra att inte ha så mycket att göra.Allt med flytten och tankar inför framtiden och så vidare.Jag har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska göra efter studenten så det är något jag funderar på ganska mycket.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0