I should have just called it for what it was

Haft en ganska nice lördag faktiskt!Sov länge,blev klar med plugget tidigt,packade klart hela rummet utom det jag behöver använda då och sen kollade jag på lite avsnitt av serier som jag missat.Nu ikväll har jag övningskört vilket gick asbra faktiskt och var skitkul!Vi ska ut en sväng imorgon med så det ser jag fram emot!Så glad att vi äntligen kommit igång också och att saker börjar hända i mitt liv nu.
Ikväll ska jag nog bara lyssna på musik och bara mysa!Behöver en sista myskväll i den här lägenheten innan vi flyttar.Är nog lite sentimental kanske men har ju mycket roliga minnen här så känns konstigt att flytta :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0