11 december

Mindre än två veckor kvar till julafton nu, längtar galet mycket!Julen är verkligen min favorithögtid.Nästa lördag fyller jag 19 år också och det ska ju bli kul så klart. Sedan kan det hända mycket annat roligt också. Vill inte skriva för mycket förrän jag vet mer, för kommer bli så sjukt besviken om det inte blir så.
Är så nervös idag. Även fast jag vet att det inte är så troligt att jag kommer in så vill jag det så himlans mycket. Jag är så redo för nästa steg liksom.
Fast jag har faktiskt lite planer för vad jag ska göra nästa år om jag inte kommer in. Då ska jag åka iväg nånstans och jobba utomlands tror jag. Vart har jag inte bestämt mig för än men nåt sånt blir det. Känns skönt att ha en plan för en gångs skull och veta vad jag vill.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0