17 december

Jag kom inte in på programmet jag ville gå till våren. Inte alls oväntat men så jobbigt när jag så gärna vill börja plugga igen. 
 Jag har mest ägnat de senaste dagarna åt att titta på olika alternativ till vad jag ska ägna våren åt. Jag kom in på en kurs som jag ska läsa i tio veckor så det känns ju lite kul iallafall. Men jag vill så gärna åka nånstans också. 
Just nu velar jag mellan Paris och Rom. Jag har ju redan varit i Rom men jag älskade verkligen den staden och älskade även Venedig när jag var där. Italien är så vackert och jag trivs där. 
Men å andra sidan vet jag ju inte hur Paris är. Jag kanske älskar Paris också. Skulle jag åka dit får jag dessutom chansen att verkligen träna på franskan.
Jättesvårt val alltså...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0