Ett irritationsmoment och lite andra tankar

Den här dagen började ju mindre bra. Var tvungen att sitta i telefonkö till Folksam för att dom har skickat ut en faktura för en hemförsäkring som jag varken efterfrågat eller vill ha. Sen fick jag en surtant som var tvungen att börja argumentera om varför jag inte vill ha den??!! Då höll jag på att explodera men fick till slut henne att ta bort den iallafall.
Dessutom ska jag jobba idag vilket jag inte alls känner för...Men sånt är väl vuxenlivet antar jag!Tänk vad bra man hade det egentligen när man gick i skolan haha! 
På tal om skolan så längtar jag så till den 12 december. Då får man ju reda på om man kommit in på högskolan eller inte.Jag hoppas så att jag har gjort det för jag behöver ta nästa steg i mitt liv nu känns det som.. Jag är liksom klar med det här på nåt sätt. Svårt att sätta ord på den känsla jag har men jag behöver komma vidare liksom.
Jag vill verkligen plugga i Göteborg och det är mitt förstahandsval också så jag har kollat lite på lägenheter där. Aja,hoppas kan man alltid men tror tyvärr inte att det är så stor chans att jag kommer in. Mina betyg räcker nog inte riktigt till tyvärr...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0