Måndag

Det verkar som att min förkylning bara blir värre och värre. Mådde så dåligt när jag vaknade imorse, mitt huvud dunkade och hade ont överallt typ. Det märks att jag är en sån person som tycker jättesynd om mig själv när jag är sjuk...
Men det är måndag idag vilket betyder jobb så det är bara att stå ut helt enkelt. Ska vila och ta det hyfsat lugnt under dagen. Jobbar 16-21 idag och så blir det under större delen av veckan troligtvis. 
Har fått såna julkänslor under helgen, särskilt när vi började plocka upp julsakerna ur källaren. Så mysigt!Vill åka och handla massa julklappar och baka och hålla på nu..Men det är alldeles för tidigt för det känns det som.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0