21 februari

Helloo!
Sitter och pluggar lite. Min första inlämningsuppgift ska in på måndag så det är skrivande som gäller idag. Har väl gått sådär hitills, har så svårt att komma igång liksom. Konstigt för det är ändå något jag tycker är intressant och himla kul.
Fredag idag vilket är skönt! Startade dagen tidigt med att åka till arbetsförmedlingen och gå på jobbchansen. Var väl inget intressant egentligen tyvärr men bra att komma upp tidigt på morgonen! 
Har inga helgplaner ännu förutom att jag måååste köpa en ny madrass, typ NU! Haha sover så himla dåligt och har alltid ont i kroppen när jag vaknar så är nog dags nu. Så blir nog att åka till Ikea under helgen. 
Jag vet att bloggen är sjukt tråkig utan bilder så ska försöka bli bättre på det.
Ha en fin helg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0