I want the best of you

Hej på er!
Denna vecka har jag varit i Habo bland annat. Fått jobb där så var på en liten introduktion!Så kul och nu väntar jag bara på ett samtal om vilken dag jag ska få komma igång. Ska bli jäkligt skönt faktiskt. 
Annars så har jag bara två lektioner kvar på min kurs nu vilket är tråkigt.Fast vi kommer ha en avslutande stor uppgift som vi har typ tre veckor att skriva innan man måste lämna in så riktigt slut är det ju inte om två veckor.
Känner mig en aning stressad med vad jag ska göra för högskoleval också.Jag är absolut inte hundra på vad jag vill bli än så kan ju bara hoppas att jag väljer rätt egentligen. Men ska välja något jag känner verkar roligt så får hoppas att det blir bra typ.
Nu ska jag fortsätta plugga lite och sen ska jag kolla på Blacklist, riktigt grym serie!
Ha en fin kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0