If you say so

Hej på er!
Jag sitter hemma i soffan och tänkte skriva en stund på min uppgift. Kursen jag läser nu är faktiskt riktigt spännande, enda minuset är väl att kurslitteraturen är på engelska och ganska avancerad. Det tar en stund att plöja sig igenom allt man måste läsa men det är det värt för det är riktigt intressant! Jag tror att jag skulle vilja läsa nåt liknande i framtiden men kanske inte just om samma område. Det är svårt det där, att veta vad man vill. Jag är ju lite av expert på att ha ångest över vad man vill haha!
Nästa måndag öppnar anmälan  till högskolan så snart är det alltså dags att bestämma sig på riktigt!Min plan har ju varit hela tiden att ha ett sabbatsår och sedan börja plugga till hösten. Just nu känner jag mig riktigt taggad på att få börja plugga, jag är liksom redo på nåt sätt. Men det känns också lite tråkigt då det här året efter studenten inte riktigt blev vad jag hade velat. Och det känns lite tråkigt men så är det!Och året är ju inte slut än haha!
Annars så har jag åkt på en mysig förkylning så klart, alla andra i familjen har varit förkylda så nu var det ju min tur bara för att våren äntligen kommit...Nee men tänkte försöka släpa mig ut på en liten promenad idag faktiskt så man får lite sol.
Hoppas ni får en fin onsdag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0