Have a good night<3

Hej bloggisen!
Lördag kväll. Sitter i soffan och myser under en filt. Lyssnar på regnet utanför och har tända ljus. Har det supermysigt helt enkelt! Enda som saknas är min kära sambo men han är på jobbet och kommer hem klockan 02 inatt.
Så jag får ha en mysig lördagskväll själv helt enkelt! Ska snart poppa lite popcorn och titta på Så mycket bättre på fyran. Gillar det programmet och har följt det i flera år så ska bli kul. Skulle egentligen haft min familj här ikväll men de blev sjuka tyvärr men det är rätt skönt att ha lite egentid hemma också <3. 
Annars idag har vi inte gjort så mycket, sov ut ordentligt. Jag lämnade nog sängen klockan 12 typ vilket var så skönt, behövde verkligen få känna mig utvilad. Har haft mycket på sistone så det behövdes! Sen åkte vi och tände lite ljus på kyrkogården. Så det är typ vad jag gjort idag. Plockat lite här hemma och tvättat typ, sånt som alltid behövs fixas med. 
Nu ska jag se på teve så hoppas ni får en fin kväll kära läsare! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0