Onsdag

Hej fina ni!
Idag har varit en fin dag faktiskt. Började dagen med att träna en stund här hemma, vi införskaffade en crosstrainer för någon månad sen som var ett riktigt bra köp alltså! Sen åkte vi ut på en liten loppisrunda och fick med oss lite julsaker hem. Var även ute igår på loppis och kom hem med bland annat tre ljusstakar igår och fick betala under 300 kr, helt sjukt ju! Är så nöjd! Bilder kommer upp imorgon på våra fynd, har inte orkat fota än haha! 
Sen stack sambon till jobbet och jag la mig och vilade på eftermiddagen. Lyckades somna en stund till och med, så skönt! Ska jobba inatt så klev upp vid halv åtta ungefär och sitter nu framför datorn. Har ätit lite gröt med kanel och äppelbitar till kvällsmat och ska om en stund göra mig i ordning och sticka iväg. 
Ha en fin kväll så hörs vi snart igen! <3
 
 
Här är årets bästa inköp för vår del alltså vår crosstrainer! Är superskönt att ha en här hemma och man blir inte så himla lat utan har man 10 minuter över så kan man lika gärna ställa sig där. Annars hade jag väldigt svårt för att ta mig till gymmet faktiskt så tycker detta är perfekt! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0