Serietips!

Tänkte tipsa om lite olika serier jag följer! <3 
Är en riktig serienörd och ser hellre på serier än på film. Jag följer några få men har sett avsnitt av väääldigt många serier så är lite halvinsatt i de flesta faktiskt haha!
  • The Blacklist- I love it! Har sett alla säsonger och är nu inne på den fjärde. Den är så jäkla bra och har verkligen allt, spänning, kärlek och intriger. Har en spännande och medryckande handling och är inte det minsta förutsägbar heller. Kan verkligen rekommendera!<3 
  • One Tree Hill- har sett alla säsonger där med och gillar de första säsongerna bäst. Vet att det inte kommer nya avsnitt längre men var tvungen att ha med den här för är en superbra serie!
  • Game of Thrones- har inte sett alla säsonger,lite efter jag vet, sambon och jag håller på att plöja igenom denna serien! Men det jag har sett hitills har varit bra men tycker dock det är lite för mycket äckliga och otäcka scener, är inte så mycket för sånt. Men den är spännande och tycker det är bra gjort att ha så många karaktärer utan att det blir konstigt.Ska fortsätta kolla och se om jag kan tycka mer om den!
  • Homeland- ÄLSKAR DENNA SERIE! Min sambo introducerade mig för den när vi träffades, och jag tycker den är sjukt bra! Älskar Carrie som karaktär och tycker handlingen är skitspännande, händer oväntade saker hela tiden och man bara fastnar och vill se mer och mer. Jag och sambon kunde sitta uppe hela nätterna i början och bara plöja igenom den här serien, vi ville bara se mer och mer typ för det var så spännande haha! Det är ett bra betyg för en serie tycker jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0