10 oktober

Godmorgon!
Igår kväll så var vi hemma hos min svärfar och hans familj, mycket trevligt! På vägen hem köpte vi med oss god sallad ifrån Ica och sen åt vi tillsammans innan sambon skulle iväg och jobba natten. Sen när han åkt satte jag mig framför datorn en stund, finns ju alltid saker att kika på eller fixa med. 
Idag så ska jag till mammas jobb och hämta lite papper, sen är väl planen att träna och fixa lite här hemma. Har inte så mycket jobb inbokat denna veckan än så länge så man får passa på att fixa medans man kan. 
Hoppas ni får en fin dag!
 
En superfin bukett som jag fick av min kära sambo igår :D Den pryder numera vårt köksbord! <3 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0