Happy

Hej!
Hur har er onsdag varit? <3
Min onsdag har varit bra! Sov ut till klockan 10 eftersom jag jobbade halvnatt igår alltså 16-02. Sen när jag gick upp åt vi mysfrukost med tända ljus. Har börjat äta apelsin till frukosten och hade typ glömt bort hur jäkla gott det är alltså, love it!
Sen åkte vi och kikade runt lite i olika bilaffärer. Ska investera i ny bil nästa år är tanken och behövde kika runt lite för att se vad man får för pengarna. Kan ju erkänna att jag inte riktigt hade stenkoll på vad bilar kostar haha!
Sen åkte vi hem och tog en liten fika här hemma. Resten av dagen har vi mest myst omkring här hemma och njutit av att vara lediga tillsammans. Det är inte så ofta det händer så man får passa på och njuta!
Nu sitter vi i vardagsrummet. Sambon spelar och jag sitter framför datorn. Men snart ska vi stänga av och kolla film tror jag! <3
Hoppas ni får en fin kväll!
 
Underbar höstbukett!
 


Kommentarer
Julia

Så fina blommor :)

Svar: Tack snälla <3
None None

2016-10-20 @ 16:52:35
URL: http://jjuliees.blogg.se/
rememberthiis.blogg.se

såå fin bukett

Svar: Ja superfina var dom,så härligt med blommor! <3
None None

2016-10-23 @ 01:11:08
URL: http://rememberthiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0