Måndag

Hej!
Måndag morgon och ny vecka på gång! Har haft en mysig helg, i fredags var vi ute på familjeturne haha!Besökte min familj och hans mammas familj. I lördags var vi i Borås och Ulricehamn med mina svärisar och kikade på loppisar och sånt. Kan lägga upp bild på lite grann av vad vi köpte senare.
Igår jobbade jag 7-16.15 och sen gjorde vi typ ingenting på kvällen bara chillade. Vi har möblerat om lite grann här hemma så ska väl pyssla en del med det idag. 
Vi flyttade in i vår lägenhet för ungefär ett halvår sedan och man blir verkligen aldrig klar med inredning haha men det är så kul att få pyssla och greja i sitt egna hem verkligen. Så idag blir det nog att vi sätter upp lite tavlor och så där och sen i eftermiddag ska vi åka till min svärfar och hans familj och hälsa på lite.Blir trevligt! 
Har ni haft en fin helg? Tell me!
Kram!
Gammal bild från när jag fortfarande bodde hemma!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0