Our home

Inredning är som sagt ett stort intresse för mig nu sedan vi har flyttat. Att inreda sin egna lägenhet är så himla kul ju! 
Jag tycker att alla bitarna börjar falla på plats här hemma och nästa stora inköp lär bli julsaker. Måste köpa ljusstakar och julprydnader m.m. för vi har inget sånt. Det ska bli så mysigt att fira vår första jul ihop i vår lägenhet <3 
Just nu är jag även ute och kikar en del på nätet efter fina tavlor/posters. I vardagsrummet har vi två tavlor med djurmotiv och det hade passat väldigt bra med en till för att göra tavelväggen komplett. Har ni något bra förslag på bra hemsidor som säljer tavlor/posters? Tell me!
Dessa två hittade jag på Desenio.se! Så fina! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0