Saturday night

Godkväll! 
Idag har jag vart själv hela dagen eftersom sambon har sin jobbhelg och sovit hela dagen. Så jag åkte hem till min familj vid 12-snåret ungefär och hängde där fram till kl 19 ikväll ungefär. Först fikade vi lite grann och sen åkte vi till Ikea, Plantagen och Mediamarkt och kikade lite. Sen åkte vi hem och åt middag och umgicks bara fram till jag åkte hem. Var supermysigt att få umgås och ha lite egentid med mina föräldrar och syskon,  det är faktiskt väldigt viktigt att man får det tror jag.
Sen är det självklart även viktigt att ens partner kan umgås med ens familj och sån tur har jag att min kille vill det! Han och min familj kommer bra överens och det är så skönt. 
Jahapp ikväll blir det inte mycket gjort. Är själv hemma ikväll också och tänker sitta framför datorn en stund till och sen får det bli tv-tittande en stund.
Hoppas ni har en fin lördagskväll så hörs vi imorgon! 
Natti natti!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0