Söndag

Sitter just nu i soffan och tar det lugnt, äter lite godis och har tvn på i bakgrunden. Mysig söndagskväll helt enkelt!
Min sambo ligger och vilar och ska snart åka iväg till jobbet. Så jag ska ha en myskväll här hemma själv och pyssla om mig lite tänkte jag, typ måla naglarna och se på film kanske. 
Idag har jag inte gjort så mycket, jobbat två nätter nu så sov till kl 15 ungefär. Sen när sambon kom upp åkte vi till Ikea och köpte en ny lampa till köket bland annat. Sen åkte vi och köpte godis innan vi åkte hem. Har ätit god middag, raggmunk blev det med stekt fläsk till supergott!
Sen har jag landat här i soffan som sagt! :D 
Önskar er alla en fin kväll! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0